lunes, 17 de septiembre de 2007

Ella escribió...

La dansa dels records

Lluna plena i no puc dormir.
La nit d’estrelles acompanyada de la pluja fina em sedueix massa.
Records a la memòria, permanents, no s’esvaeixen. “Ara és un bon moment, a fora us hi sentireu bé” No em volen escoltar.Ballen junts, i de tant enemics que són, s’han convertit en millors amics.S’expliquen les memòries viscudes, les penes i les alegries, però no deixen de ballar.
A vegades s’enfaden, es perdonen i segueixen ballant. Cap d’ells no suporta que li aixafin el peu; creuen que és un càstig, per no estar atents al ritme de la música que ells mateixos s’imaginen.Es passen hores i hores dansant, i cada minut que passa els motiva més.La tristesa balla amb l’alegria, la felicitat amb el rencor, l’esperança amb la impaciència, l’amor amb l’odi...Junts han creat una petita i harmònica societat, que només ells la disfruten.
I jo, des d’aquí, reclamant la tranquil·litat i el silenci que fa tant de temps que em manca.

Laura Blancafort

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.